Introducere » AUTO » VEHICULE » MASINI ELECTRICE » Masina electrica de gunoi LY-50
Camionul electric de colectare a gunoiului cu încărcare laterală BY-L50 este alimentat pur electric și are o autonomie de 160-180Km.
Vă face munca mai economică și mai ecologică, folosită în principal pentru colectarea gunoiului pe străzile urbane și rurale.
Camionul este sub formă de coșuri de gunoi cu încărcare laterală, iar coșul de gunoi standard de 240 L poate conține 18-22 de butoaie.
Căruciorul adoptă un design cu două straturi din oțel inoxidabil 201 pentru a asigura prevenirea coroziunii și prevenirea scurgerilor vehiculului.
Șasiul camionului adoptă oțel carbon de înaltă rezistență ca fascicul principal, cu o grosime de ≥ 5 mm, adoptă un proces de îmbinare cu nituire la rece, acoperire electroforetică și este echipat cu anvelope supradimensionate și amortizoare, care pot face față cu ușurință condițiilor de încărcare mare.
A fost utilizat pe scară largă în salubritatea urbană și rurală, grădinile municipale, curățarea proprietăților, fabrici, școli, spitale si alte locuri de colectare si transfer a gunoiului.
Model |
BY-L50 |
|
Parametrii tehnici |
Pasangeri |
2 |
L*W*H |
4150*1450*2000(mm) |
|
Greutate |
1850Kg |
|
Încărcătură utilă |
1600kg |
|
Volum |
5mc (2.6*1.5*1.35m) |
|
Ampatament |
2080mm |
|
Viteza maximă |
40 km/h |
|
Unghi maxim de urcare |
20° |
|
Distanța de condus |
160-180km |
|
Distanța de frânare |
5m (v=20km/h) |
|
Deasupra solului |
200mm |
|
Înălțimea de descărcare deasupra solului |
1200mm |
|
Timp de ridicare/depunere jos a cosului |
8 s |
|
Unghiul de descărcare al buncărului |
85° |
|
Timp de descărcare |
30 s |
|
Unitate de putere hidraulică |
Motor de mare putere 72V/1.5KW |
|
Raza minimă de virare |
5.5m |
|
Imagine inversă |
DA |
|
Aer condiționat |
Optional |
|
Sistem electric |
Motor de antrenare |
72V/7.5Kw AC motor asincron |
Baterie |
72V/200Ah/300Ah/400AH (Optional) |
|
Timp de încărcare |
6-8 h |
|
Încărcător |
Încărcător portabil complet automat |
|
Lumini și semnale |
Iluminare 3C, semnalizatoare stânga și dreapta, lumini de frână, lumini de conducere, tablou de bord, claxon electric, lumini de citire, lumini de avertizare. |
|
Sistem de șasiu |
Cadru |
Cadrul este realizat din tablă de oțel cu mangan de 5 mm grosime, producție de îmbinare de inspecție cu șuruburi de înaltă rezistență, electroforeză de suprafață + vopsea de copt |
Suspensie |
Arcuri longitudinale din oțel față și spate + amortizoare hidraulice simplificate |
|
Axă |
Axa față portantă cu 5 găuri complet flotantă și axă portantă cu 5 găuri complet flotantă spate |
|
Lățimea pistei |
Lățimea ecartamentului față de 1220 mm, lățime a șenilei spate de 1200 mm |
|
Anvelopă |
Anvelopă cu vid pentru sarcină mare SP Meridian,1855/70R14 |
|
Volan |
Sistem de direcție cu ieșire cu bilă circulară + rotație a volanului (cu asistență la direcție EPS) |
|
Controlul vitezei |
Transmisie automată, transmisie variabilă continuu |
|
Sistem de asistență la frânare |
Pompă de întărire a frânei cu vid de mare putere |
|
Sistem de frânare |
Frânare hidraulică sub presiune (cu sistem de asistență la frânare EBS)+frână de parcare manuală cu cablu de oțel |
|
Corpul vehiculului |
Cabină |
Cabină panoramică |
Parbriz |
Sticlă de temperare |
|
Scaun |
Scaune din burete din piele impermeabila |
|
Panoul de instrumente |
Panou de instrumente turnat în vid integrat |
|
Vopsea |
Caroseria mașinii adoptă vopsea de copt la temperatură înaltă de 160 ℃, iar cadrul și mecanismul de suspendare a găleții adoptă un proces de turnare prin pulverizare de 200 ℃ |
|
Corpul buncărului |
Buncărul este sigilat și sudat cu oțel carbon de înaltă calitate de 1,5 mm, iar partea inferioară este realizată din tablă de oțel inoxidabil 201. Panourile laterale sunt ștanțate integral. Echipat cu tijă de sprijin hidraulic pentru deschidere, există o ușă laterală pe o parte a clapei găleții, iar capacul cutiei este din tablă de oțel de 1,0 mm. Metoda de deschidere a capacului superior este o deschidere în sus cu o singură față pe o parte a clapei găleții. Cadrele portalului din față și din spate ale mașinii adoptă un design în formă de U fără niciun punct de întrerupere, iar ușa cutiei adoptă o cataramă de blocare dublă reglabilă superioară și inferioară. |
|
Întregul vehicul are un volum mic, ampatament scurt și manevrabilitate flexibilă, necesitând o singură persoană pentru a opera. Potrivit pentru colectarea gunoiului și utilizarea în străzi urbane, gări, aeroporturi, docuri, fabrici, școli, spitale, piețe, alei rezidențiale, trotuare și alte secțiuni de drum. Plimbare și oprire, convenabil și flexibil. |
AVANTAJELE PRODUSULUI
Vehiculul este utilizat pe scară largă în salubritate, construcții urbane și alte departamente pentru îndepărtarea și transferul gunoiului în vrac și în butoi.
ZONA DE APLICARE
Camionul de gunoi cu încărcare laterală este utilizat pe scară largă, cu o putere curată puternică, a fost utilizat pe scară largă în salubritatea urbană, salubrizarea localității, grădinile municipale, curățarea proprietăților, fabrici, școli, spitale și alte locuri.
Mecanism de întoarcere a găleții cu agățare laterală: mecanism de întoarcere a găleții cu agățare laterală din oțel, coșul de gunoi standard de 240 de litri poate fi ridicat și răsturnat automat, ceea ce este mai convenabil de utilizat, mai ușor în acțiune și extrem de automatizat.
Poate fi, de asemenea, ușor de operat de o singură persoană.
Coș de gunoi de capacitate mare (5mc)
Ansamblu de cric hidraulic de basculare a găleții
Dispozitiv de răsturnare a găleții
Axă întărită, axă integrală față și suspensie spate, permițându-i să suporte 3 tone de greutate
Grinzile verticale și orizontale sunt nituite împreună pentru a forma șasiul camionului ușor.
Șasiul este fabricat dintr-o placă de oțel specială pentru camioane, care are o rezistență ridicată la încovoiere și o capacitate portantă puternică.
Șasiu cu tehnologie de nituire la rece
▲ Șasiul adoptă nituirea la rece a grinzilor longitudinale ale cadrului. Folosind o placă de oțel cu mangan de 5 mm, rezistență ridicată la încovoiere și capacitate portantă mai puternică.
Panoul de instrumente LCD pe podul/panoul cu informații despre starea vehiculului
Conducere 100% electrică a întregului vehicul, 0 emisii de carbon, Levier de viteză de ultimă generație, operare confortabilă.
Cabina cu extinctor și ventilator
Există un buton de oprire de urgență în mijlocul scaunului, care poate fi oprit cu o singură cheie.
Piese optionale:
Baterie cu litiu 72V,300Ah/400AH (celula bateriei este marca CATL)
Bateria are o garanție de 3 ani și o durată de viață de peste 5 ani.
FOTOGRAFII ALE CLIENTILOR
Garanția producătorului : 1 an.
Durata estimată de livrare : cu vapor, circa 55-60 zile de la confirmarea plății la producător și ulterior la transportator.
Comanda minimă : 1 buc. Pentru comenzi mai mult de 1 buc, se va primi o cotație de la producător și transportator.
Pentru comenzi en-gros se oferă discount !
Observații:
1. prețul afișat cuprinde taxe vamale, baterie de 400mAh, aer conditionat, dar NU cuprinde transport cu vapor până în România și eventuale taxe portuare. Prețul pentru transport va fi confirmat la momentul comenzii și în funcție de numărul de bucăți solicitate.
2. Pe teritoriul României, dacă se utilizează serviciile de transport al unei firme de curierat de la București la destinatar, valoarea transportului și responsabilitatea pentru acesta sunt în sarcina cumpărătorului.
3. cantitatea trecută în stoc este o valoare minimă, pentru fluența comenzilor, dar nu se află în gestiunea distribuitorului, ci a producătorului !
S.C. ATLANTIS ONLINE TRADING S.R.L
Str. Jianu, Nr.2, Bl.1, Sc.1, Et.4, Ap.19
100540 Ploiești, județ Prahova, România
atlantis.online.trading@gmail.com
0726189256; 0721084618; 0722907209
Cod postal: 100540
Creat de sistem www.eshop-rapid.ro