Acest site foloseste cookie-uri pentru a imbunatati experienta de navigare. Daca folositi website-ul nostru, sunteti de acord cu salvarea de cookie-uri in calculatorul / dispozitivul dumneavoastra. Pentru mai multe optiuni cu privire la cookies, accesati sectiunea setari a browser-ului dumneavoastra.


Introducere » ELECTRONICE SI ELECTROCASNICE » ROBOTI » Robot de serviciu FAIRY


        

Robot de serviciu FAIRY

Nou Acţiune Produs top


0x
Stoc DA

 

Price chart Istoric transparent al prețurilor
Pe stoc: 20 buc
Accesibilitate: la cerere
Pretul nostru:
107 000,0 RON (21 065,9 EURO)

în coş:
  buc  

Specificatie completa

Robot de serviciu FAIRY, o modalitate excelentă de a elibera personalul de stres și de a crea noi oportunități pentru afacerea dvs.

AVANTAJE:

  1. Robotul este echipat cu un sistem de gestionare a resurselor publicitare, permițând încărcarea și gestionarea de la distanță a videoclipurilor, imaginilor și

codurilor QR de la capătul PC-ului, care sunt apoi afișate pe ecranul robotului.

  1. Robotul dispune de statistici de gestionare a problemelor necunoscute, cu posibilitatea de a exporta în loturi. De asemenea, include setări de gestionare a cuvintelor sensibile.
  2. Robotul este capabil să adauge, să șteargă și să modifice baza de cunoștințe a robotului în loturi sau individual pe PC (formatul de răspuns acceptă text, imagini, audio, video și hyperlinkuri) și numără înregistrările de chat.
  3. Robotul include un sistem de gestionare a membrilor, permițând utilizatorilor să încarce fotografii și informații personale pe platformă, pe care robotul le poate recunoaște apoi după încărcarea cu succes.
  4. Robotul are un modul de personalizare a logo-ului și a mesajelor de bun venit personalizate, care pot defini independent logo-ul și mesajul de bun venit și le pot afișa în aplicația front-end.
  5. Robotul oferă interfețe SDK pentru a sprijini dezvoltarea secundară a aplicațiilor front-end.

Serviciu de tur ghidat

Funcție inteligentă de evitare a obstacolelor: Folosind tehnologia avansată Lidar SLAM, folosind o combinație multi-senzor, protecție dublă a senzorilor cu ultrasunete și senzorilor lidar, robotul poate crea independent hărți de mediu. După cartografiere, funcția de ghidare poate fi implementată. Atunci când întâlnește obstacole în timpul procesului de ghidare, robotul le poate evita cu ușurință și poate replanifica traseul, făcând munca mai eficientă și mai sigură.

Tururi ghidate: Punctele de vizitare personalizabile permit robotului să conducă vizitatorii prin tururi, oferind explicații adaptate fiecărui punct de interes (puncte individuale sau multiple). Mai mult, robotul poate oferi explicații personalizate bazate pe preferințele individuale ale utilizatorului.

Serviciu inteligent de primire

Imagine inteligentă de bun venit: o imagine publicitară bazată pe inteligență artificială cu propriul efect publicitar.

În același timp, tehnologia inteligenței artificiale este utilizată pentru a atenua situația actuală de resurse umane insuficiente, a îmbunătăți eficiența serviciilor și a îmbunătăți experiența serviciilor.

Standardizarea proceselor de afaceri: unificarea standardelor lingvistice și a standardelor comportamentale în procesul de recepție și îndrumare; furnizarea de servicii zâmbitoare pe tot parcursul procesului și unificarea standardelor procedural pentru procesele de gestionare a afacerilor guvernamentale.

Cunoștințe profesionale de servicii: Robotul poate colecta informații massive din baza de cunoștințe și posedă cunoștințe profesionale de afaceri.

Poate prezice clienții prin consultanță și poate oferi sugestii de servicii corespunzătoare.

Serviciu de consultanță inteligentă    

Voce inteligentă: rețea de microfoane cu recepție de înaltă definiție, recunoaștere vocală, recunoaștere semantică chineză în proporție de aproximativ 95%, bază de cunoștințe profesională pentru personalizarea scenei, reducere a zgomotului la nivel professional și eliminarea zgomotului ambiental.

Interacțiune vocală: Intrați într-un dialog conversațional cu robotul, permițând utilizatorilor să discute relaxat, să facă schimb de saluturi, să discute despre vreme, știri și multe altele. Experimentați un nou nivel de interacțiune naturală om-mașină.

Consultație și întrebări și răspunsuri: Comunicați cu utilizatorii prin voce și desfășurați operațiuni de afaceri, cum ar fi recepționarea consultărilor, îndrumarea afacerii și solicitarea de informații prin intermediul unor solicitări vocale. Prin interacțiune vocală, se poate prezice tipul de probleme consultate de consultant și se poate oferi îndrumare către ghișeul de service și departamentul de service.

Serviciu de patrulare de securitate

Patrulă de securitate: Are aspect și rezistență, adoptă un design ușorși este echipată cu funcții bogate. Personalul trebuie doar să seteze ora, ruta și conținutul patrulei în avans, iar robotul poate patrula autonom 24 de ore pe zi pentru a descoperi potențialele pericole de siguranță din mediul înconjurător în timp util.

Această funcție poate ajuta personalul de securitate să îndeplinească sarcinile de patrulare de securitate la fața locului, reducând volumul de muncă al personalului de patrulare, înregistrând în timp real prin intermediul camerelor de înaltă definiție și raportând mediul de patrulare în timp util. Personalul poate vizualiza de la distanță informații în timp real. În același timp, utilizatorii pot utiliza și dispositive de la distanță pentru a controla robotul în timp real și a efectua patrule în cloud fără a părăsi casa.

Accesibilitate

Recunoaștere facială: Recunoaște automat fețele prin intermediul camerelor și colectează informații despre identitatea vizitatorilor. Când robotul detectează o față, aceasta caută rapid pe baza de date cu fețe introduse, identifică identitatea persoanei și rostește proactiv un discurs de bun venit.

Încărcare autonomă: Când robotul are un nivel scăzut de energie, acesta se poate întoarce la stația de încărcare pentru a se reîncărca.

Interacțiune prin divertisment: cântat, povestit, spus glume, priceput în toate domeniile. Funcțiile bogate de divertisment îmbunătățesc și mai mult experiența utilizatorului.

Promovare Push: Codurile QR, site-urile web oficiale și multe altele pot fi afișate pe ecrane, facilitând accesul publicului la mai multe canale de informare.

Explicații promoționale: Prin introducerea și învățarea de cunoștințe, informațiile profesionale despre locație pot fi explicate în puncte specifice sau diverse conținuturi pot fi promovate progresiv.

Transmitere vocală: Promovarea cunoștințelor, îndrumarea procesului și alte conținuturi pot fi transmise prin voce.

Asistență de la distanță

Patrulare de la distanță: Utilizând camera cu unghi larg de înaltă rezoluție a robotului, se pot efectua patrule de la distanță pentru a monitoriza fluxul de pasageri, starea personalului și alte situații. Întâlnirile la distanță pot fi, de asemenea, facilitate prin comunicare vocală.

Solicitare de informații: Oaspeții pot accesa diverse informații despre servicii în hol prin intermediul interfeței de afișare a robotului, ajutându-i să îndeplinească sarcinile și oferind servicii precum consultanță, îndrumare și prezentări.

Asistență umană: În cazurile în care robotul de serviciu întâmpină probleme nerezolvate, acesta poate fi transferat către un operator uman pentru asistență.

Controlul de la distanță de către operatorii umani oferă un serviciu cu dublă garanție combinând asistența robotică și cea umană.

Garanția producătorului : 1 an

Durata estimată de livrare :

- cu vapor : circa 55-60 zile de plecarea acestuia spre Europa

- cu tren : circa 40-45 zile de plecarea acestuia spre Europa

- cu avion (dacă greutatea este acceptată de compania aeriană): circa 15-20 zile de la plecarea acestuia spre Europa

Aceasta poate varia în funcție de :

- stocul producătorului sau durata de fabricație

- posibile restricții sanitare sau comerciale

- modul de transport dorit de client (aerian sau maritim).

Comanda minimă : 1 buc.

Pentru comenzi en-gros se oferă discount !

Observații: 

1. Prețul afișat cuprinde TVA, taxe vamale, dar NU cuprinde transport până în România și eventuale taxe portuare sau aeroportuare. Prețul pentru transport va fi confirmat la momentul comenzii și în funcție de numărul de bucăți solicitate. 

2. Pe teritoriul României, dacă se utilizează serviciile de transport al unei firme de curierat de la București la destinatar, valoarea transportului și responsabilitatea pentru acesta sunt în sarcina cumpărătorului. 

3. Cantitatea trecută în stoc este o valoare minimă, pentru fluența comenzilor, dar nu se află în gestiunea distribuitorului, ci a producătorului !

Comentarii

PĂRERILE ŞI ÎNTREBĂRILE VIZITATORILOR

Până acum nu a fost adăugat nici un comentariu. Adăugaţi comentariul sau întrebarea dumneavoastră.

Contact

S.C. ATLANTIS ONLINE TRADING S.R.L

Adresa: Str. Jianu, Nr.2, Bl.1, Sc.1, Et.4, Ap.19

Cod poştal: 100540 Ploiești, județ Prahova, România

Email: atlantis.online.trading@gmail.com

Telefon: 0726189256; 0721084618; 0722907209

Cod postal: 100540

ODEzN