Introducere » ELECTRONICE SI ELECTROCASNICE » ROBOTI » Robot umanoid Astronaut-
Robot umanoid Astronaut
I. Aspectul designului

II. Scenarii de aplicare
|
Aplicare scenarii |
Hoteluri,bănci,centre administrative guvernamentale, lobby-uri, telecom,știință și tehnologie, muzee, biblioteci, spitale, școli, centre de vânzări imobiliare, centre comerciale, cinematografe, magazine auto 4S, săli de banchete, locații de nuntă, ceremonii de deschidere grandioase... |
|
Funcțional Prezentare generală |
Servicii de recepție, interpretare, tururi ghidate,ghidare la cumpărături, marketing, afaceri de consultanță, interacțiune de divertisment, găzduire de apariții ale oaspeților, produse promoționale, predare, procesare de afaceri, etc. |
|
Scenariu personalizat funcție de pași |
Furnizați cerințele scenariului. Întrebați dacă această caracteristică poate fi dezvoltată.Vl Întrebați despre cronologia dezvoltării. Întrebați despre costurile de dezvoltare. Semnați un acord de personalizare. Verificați funcționalitatea produsului. |
III. Funcții principale
|
Număr Serial |
Funcție |
Conținut |
|
1 |
Consultanță Afaceri |
Dialog vocal personalizat, care sprijină construirea de modele de date din industrie și baze de cunoștințe masive (necesită personalizare suplimentară), răspunzând clienților la întrebări de afaceri și învățând și optimizând continuu inteligent. |
|
2 |
Ghid și conducere |
După interacțiunea vocală cu oaspetele, robotul ghidează oaspetele către punctul desemnat și revine la punctul de plecare la finalizare. |
|
3 |
Explicație Multi-punct |
Permite navigarea multi-punct și permite comentarii multi-punct personalizate, cu operațiuni precum întreruperea comentariului, comentariul la mijloc, următorul comentariu și selectarea punctelor de comentariu. |
|
4 |
Prezentare produs |
Interpretând în timp ce explică, prezentând în mod cuprinzător caracteristicile noilor produse și conținutul serviciilor conexe. În modul manual, reclamele imagine și informațiile pot fi, deasemenea, sincronizate pentru redare. |
|
5 |
Expresie Facială |
Fața are un ecran LCD de 7inch capabil să afișeze expresii, imagini și videoclipuri, cu conținut de redare personalizabil. |
|
6 |
Notificare telefonică către proprietar |
Robotul are un modul de telefon încorporat și o cartelă SIM, permițând vizitatorilor să notifice proprietarii prinși în sistemul telefonic al robotului. Acceptă notificări telefonice când conduce vizitatorii la destinație, notificări telefonice din interfața principală și opțiunea de a selecta ce proprietar să notifice în timpul procesului de întâmpinare (personalizabil) De asemenea, acceptă închiderea apelului. |
|
7 |
Luând liftul sus și jos |
Poate apela independent liftul și îl poate opera pentru a se deplasa între etaje. Identifică activ diferite etaje și oferă tururi ghidate și conducere pe mai multe etaje. (Achiziționarea suplimentară a echipamentului de control al liftului este necesară pentru această funcție) |
|
8 |
Poartă de control |
Poate controla poarta pentru a se deschide și închide, permițând intrarea și ieșirea. (Nu este echipament standard, ci opțional, necesită integrare cu sistemul de poartă) |
|
9 |
Notificare Sonerie Fără fir |
După ce robotul conduce sau termină explicația, poate fi instalată o sonerie infinită pentru a oferi notificări vocale oaspeților. |
|
10 |
Platformă control central |
Echipat cu un modul de comunicare LoRa, permite controlul wireless punct-la-punct pe distanțe lungi pentru a realiza gestionarea wireless a diferitelor sisteme centrale de control ale sălii de expoziție, sisteme de control. |
|
11 |
Patrule regulate la ore fixe și locații (personalizat) |
Traseul poate fi setat pentru patrule programate cu punct fix,care pot fi efectuate ambele în timpul zilei și noaptea și poate funcționa în medii cu lumină scăzută sau întunecate în timpul patrulei de noapte. |
|
12 |
Controlând case inteligente |
Conectabil la sistemul central de control al scenariului de utilizare: casă inteligentă. (Această caracteristică implică taxe suplimentare de personalizare). |
|
13 |
Aplicație ChatGPT
|
Sistemul robotic încorporează algoritmul de inteligență artificială ChatGPT. (Această caracteristică necesită o taxă suplimentară pentru utilizare) |
|
14 |
Plată cu Cod QR |
Plățile cu cod QR corporativ pot fi acceptate în contul corporativ (necesită furnizarea codului QR pentru colecția corporativă) |
|
15 |
Proactiv Faceți un pas înainte pentru a întâmpina oaspeții |
Puteți configura un punct de întâmpinare. După activarea modului de întâmpinare proactivă, robotul se va deplasa autonom către un punct de întâmpinare desemnat pentru a interacționa cu oaspeții când detectează prezența lor. |
|
16 |
Intâmpinare recunoaștere activă facială |
În modul de întâmpinare cu recunoaștere facială, robotul va saluta verbal oaspeții la detectarea fețelor lor și poate oferi, deasemenea, salutări personalizate pentru anumite persoane. |
|
17 |
Dialog trezire vizuală |
După detectarea unei fețe umane prin intermediul camerei, sistemul vizual activează sistemul de dialog vocal latent. |
|
18 |
Întâmpinarea oaspeților cu o strângere de mână |
Robotul salută clienții membri cu o strângere de mână după recunoașterea lor prin recunoaștere facială (pentru a preveni oboseala, strângerile de mână sunt implementate cu intervale de timp) |
|
19 |
Interacțiune atingere |
Prin atingerea ambelor părți ale brațului robotului, robotul se poate roti și se poate angaja în interacțiune vocală. |
|
20 |
Explicație plată |
După primirea plății prin cod QR, robotul își va iniția comentariul de mers funcție însoțită de mișcări articulare și va reveni la punctul de plecare la finalizare. |
|
21 |
Mișcări corp |
Poate mișca capul, gâtul, brațele, mâinile, fiecare deget;capabil să efectueze complet seturi de mișcări ale corpului sau acțiuni segmentate și poate explica în timp ce efectuează. |
|
22 |
Schimbă cuvânt de trezire |
Pot fi setate cuvinte de trezire personalizate (configurație nestandard, supusă unor taxe suplimentare de personalizare). |
|
23 |
Recunoaștere facială |
Recunoașterea facială poate fi utilizată pentru a saluta oaspeții sau VIP-urile. |
|
24 |
Căutare vocală |
Poate efectua căutări vocale și poate prelua imagini online, pagini web și informații despre vreme |
|
25 |
Interogați facilitați în apropiere |
Prin conversație cu robotul, acesta poate căuta facilități din apropiere, cum ar fi spitale, hoteluri, școli, restaurante, etc., calculați distanțele și rutele și, deasemenea, verificați condițiile meteorologice în orașele interne. |
|
26 |
Dialog în Chineză și Engleză |
Poate efectua simultan dialoguri în chineză și engleză cu robotul fără să necesite comutare manuală. |
|
27 |
Conversație Cantoneză |
Puteți utiliza versiunea cantoneză pentru conversație. |
|
28 |
Versiune multilingv |
Există versiuni de sistem și dialog disponibile în engleză, franceză, spaniolă, arabă, rusă, kazahă, turcă și uzbecă. |
|
29 |
Activare vocală imagine și recuperare video |
Controlul vocal poate fi utilizat pentru a deschide imagini și videoclipuri personalizate pentru previzualizare |
|
30 |
Sistemul adaugă aplicație APP |
Aplicațiile existente pot fi adăugate pe desktopul aplicației robotului, permițând oaspeților să lanseze aplicația prin comandă vocală sau să o deschidă manual. |
|
31 |
Lansare software activare vocală |
Software-ul instalat pe sistemul Android poate fi deschis și rulat prin comandă vocală |
|
32 |
Găzduire apariții ca oaspete |
Suportă dialoguri personalizate pentru a realiza sarcini cruciale, cum ar fi lansarea de anunțuri importante; capabil să fie invitat special în diverse programe interactive prin forme precum conversații, narațiuni sau activități fizice. |
|
33 |
Propagandă Circulară |
În timpul activităților continue de tur de grup, robotul poate funcționa automat în cicluri conform metodelor de lucru și rutelor de mișcare personalizate ale organizatorului, finalizând sarcini de recepție sigure și eficiente pentru prezentări. |
|
34 |
Control mers |
Poate fi controlat să meargă prin intermediul aplicației (datorită varietății mari de telefoane mobile, producători și modele, unele sisteme de telefonie pot să nu fie compatibile cu acest software). |
|
35 |
Consultant Privat |
În timpul vizitelor private și al activităților de inspecție a conducerii, robotul adoptă modul de lucru al unui consultant personal, adaptându-se la schimbările de pe teren și la cerințele de anchetă pentru a finaliza sarcini de recepție flexibile și captivante de comentarii și performanțe |
|
34 |
Management Fundal |
Există operațiuni de editare a datelor backend și de gestionare a dialogurilor disponibile pe partea PC. |
|
35 |
Controlul cutiei de funcții |
Panourile funcționale de pe interfață pot fi activate fie prin control vocal, fie prin atingere manuală. |
|
36 |
Fundal interfață Sistem |
Fundalul interfeței principale a sistemului poate fi personalizat și modificat. |
|
37 |
Modul funcție Sistem |
Modulele de funcții ale sistemului pot fi personalizate, modificate și adăugate. |
|
38 |
Cartografiere de la distanță |
Cartografierea la fațalocului poate fi efectuată printr-un sistem robotic de la distanță prin intermediul rețelei. |
|
39 |
Pornire de la distanță |
Robotul poate fi pornit de la distanță printr-o aplicație mobilă după oprire. (Configurație Non-standard, versiune personalizată) |
|
40 |
Recunoaștere Documente |
Poate recunoaște cărți de identitate, carduri bancare, carduri de asigurări sociale și carduri IC prin inducție (se aplică taxe suplimentare de personalizare, este necesară dezvoltarea secundară pentru aplicație). |
|
41 |
Introducere de la tastatură |
Parolele,numerele de cont și alte intrări numerice pot fi introduse pe tastura de metal (se aplică taxe suplimentare de personalizare, este necesară dezvoltarea secundară pentru implementare). |
|
42 |
Imprimare chitanță |
Există imprimante termice disponibile care pot imprima chitanțe și alte documente (se aplică taxe suplimentare de personalizare, este necesară dezvoltarea secundară pentru aplicație). |
|
43 |
Recunoaștere amprentă |
Există un scaner de amprente care poate verifica identitatea (taxă suplimentară de personalizare necesară, dezvoltare secundară necesară pentru aplicație). |
|
44 |
Măsurare Temperatură |
Când o persoană trece direct prin fața robotului, temperatura corpului său poate fi măsurată (caracteristică opțională, disponibilă la un cost suplimentar). |
Garanția producătorului : 1 an.
Durata estimată de livrare :
- cu vapor : circa 55-60 zile de plecarea acestuia spre Europa
- cu tren : circa 40-45 zile de plecarea acestuia spre Europa
- cu avion (dacă greutatea este acceptată de compania aeriană): circa 15-20 zile de la plecarea acestuia spre Europa
Comanda minimă : 1 buc.
Pentru comenzi en-gros se oferă discount !
Observații:
1. prețul afișat cuprinde TVA, taxe vamale, dar NU cuprinde transport până în România.
2. Pentru transport cu vapor, tren sau avion se va solicita cotație de la transportator.
3. prețul afișat NU include posibile taxe portuare sau aeroportuare.
4. Pe teritoriul Romaniei, dacă se utilizează serviciile de transport al unei firme de curierat de la Constanța la destinatar, valoarea transportului si responsabilitatea pentru acesta sunt în sarcina cumpărătorului.
5. cantitatea trecută în stoc este o valoare minimă, pentru fluența comenzilor, dar nu se află în gestiunea distribuitorului, ci a producătorului !
S.C. ATLANTIS ONLINE TRADING S.R.L
Str. Jianu, Nr.2, Bl.1, Sc.1, Et.4, Ap.19
100540 Ploiești, județ Prahova, România
atlantis.online.trading@gmail.com
0726189256; 0721084618; 0722907209
Cod postal: 100540
Creat de sistem www.eshop-rapid.ro