Introducere » AUTO » VEHICULE » SIMULATOARE AUTO » Simulator auto GTKJ-MNQ-2
GTKJ-MNQ-2 este un simulator de conducere auto cu trei ecrane de 27".
Dimensiunea mașinii: 2060x820x1350mm
Specificatii tehnice:
- Placa de baza : h81
- CPU : i5 7400
- Hard disk : 128GB SSD
- Memorie : 8GB 1600 MHz DDR3
- Sursa de alimentare : Great Wall 400W
- Placa grafica : AMD R7 350
- Monitor : Ecran perfect de 22", LCD, 3 buc.
- Card multifuncțional de conversie USB analog-digital : GuangTai
- Mouse: Rapoo
- Sunet: pe simulator
- Software pentru un scop special : pe simulator
- Scaun : pe simulator
- Materiale exterioare : plastice armate cu fibra de sticla
- Frână de picior, frână de mână : pe simulator
- Pedala de accelaratie : pe simulator
- Pedala de ambreiaj : pe simulator
- Ansamblu transmisie : pe simulator
- Comutator combinat : pe simulator
- Volan : pe simulator
Software pentru sistemul de conducere simulat: îndeplinește cerințele Ordinului 123 al Ministerului Securității Publice, inclusiv cel mai recent test teoretic (subiectul 1), cel mai recent test pe teren (subiectul 2,5 locuri de testare auto necesare, 16 locuri de mașini mari), test rutier (subiectul 3), examen de conducere sigur și civilizat (subiectul 4).
1. Material carcasă cabină: carcasă de protecție a mediului de înaltă calitate, aspectul carcasei este simplu și generos, la modă și frumos. Panoul de instrumente este configurat cu piese reale ale mașinii, mecanismul de direcție este construit cu un ansamblu real al mașinii de direcție a mașinii, numărul de rotații reale ale mașinii și roata reală a mașinii.
2. Transmisie: poate fi împărțită în transmisie automată și transmisie manuală. Se adoptă principiul original al cutiei de viteze auto reale Volkswagen Santana.
Angrenaj: treapta de marșarier, prima treaptă, a doua, a treia, a patra, a cincea și neutru (treapta automată include doar treapta înainte, marșarier, neutru și treapta de parcare).
3. Carlinga șoferului: cabina este compusă din mecanism de direcție, accelerație, ambreiaj, frână de picior, frână de mână și alte părți de control și scaune.
4.Senzori: volanul (encoder de înaltă precizie) este utilizat în general la mașinile-unelte CNC. Uleiul de la frână (senzor Hall la distanță lungă), excluzând interferențele cauzate de factori externi, cum ar fi temperatura, datele sunt mai precise!
5. Volan: volan real al mașinii, cea mai recentă tehnologie de feedback cu arc de torsiune。
6. Scaun auto: scaun auto profesional, frumos, durabil, reglabil, potrivit pentru utilizarea adolescenților.
7. Alte componente: semnal de întoarcere la stânga, semnal de întoarcere la dreapta, lumină de urgență, claxon, comutator de aprindere, întrerupător principal, ștergător, faza lungă, lumină aproape。
8. specificație și dimensiune
Dimensiuni totale (mm): atașați poza de mai sus
Lățimea intrării deplasării (mm): 860
Greutate cabină (KG): 100
Display: atașați imaginea de mai sus
Afișează rezoluția maximă: 1920×1080
Consum de energie: 420 W
Tensiune de operare: AC220V± 50 HZ
Temperatura de funcționare: 10℃ -40℃
Umiditate relativa: 20% -90%
Introducere în funcționarea software-ului
Software pentru sistemul de conducere simulat: îndeplinește cerințele Ordinului 123 al Ministerului Securității Publice, inclusiv cel mai recent test teoretic (subiectul 1), cel mai recent test pe teren (subiectul 2, locul de testare necesar pentru mașină 5,16 locuri de mașini mari), test rutier (subiectul 3), test de conducere în siguranță și civilizat (subiectul 4).
1. Deschideți computerul și apoi porniți automat software-ul (inclusiv ieșire, predare teorie, antrenament de conducere, conducere liberă, conducere de urgență, selectare a vehiculului și setări).
Simulare timp [timp dezactivat, timp de simulare (simulare pentru 24 de ore în câteva minute), ora sistemului (anunțați ora sistemului ca timp de antrenament de simulare al software-ului)]. Bara de tragere orizontală de mai sus este timpul curent de simulare al software-ului. Tragerea poate modifica efectul de afișare a timpului al software-ului.
Selecția vremii (inclusiv cer senin, nor 1, nor 2, nor 3, nor 4, ceață, ploaie ușoară, ploaie abundentă, zăpadă ușoară, zăpadă abundentă, furtună) vremea se va schimba odată cu timpul de simulare, pentru a obține efectul real.
Calitatea imaginii cerului (inclusiv opțiunile ridicate și scăzute).
Sistemul oferă „mașină manuală”, „jeep manual”, „camion mare manual”, „autobuz manual”, „mașină automată” și „jeep automat” și alte modele de antrenament.
3.Mașina (subiectul 2) trebuie să testeze 5 articole, respectiv:
1-1. Trecere înapoi în depozit
1-2. Rampa: punct fix oprire și pornire
1-3. Parcare laterală
1-4. Conducerea în curbă
1-5. îndoire în unghi drept; viraj în unghi drept;
Noul software a simulatorului conducerii de mașini pentru testarea abilităților de conducere rutieră (subiectul 3) include urmatorul conținut :
Software care conduce interfața principală
După mutarea ecranului, se afișează și partea de jos a interfeței: sunt afișate accelerația, frâna, direcția, adâncimea ambreiajului și progresul. Cu unghi larg de 120 de grade, simulare de conducere cu bandă largă, interfața afișează indicatorii, caseta de mesaje text, poziția treptei de viteză, rezultatele antrenamentului, oglinda retrovizoare (stânga, dreapta, centru) oglinda retrovizoare poate fi reglată, pentru a schimba unghiul de vizualizare
Indicatori funcționali și tehnici : au funcția duală activă și pasivă
Indicatori tehnici ai imaginilor vizuale
2. Selecția modelului: în colțul din stânga jos al interfeței principale, puteți alege o varietate de modele de antrenament (Elysee, Santana, Santana vechi, camionete, autobuz, camion)
4-1. Antrenament de bază: inclusiv urcarea și coborârea din mașină, reglarea unghiului de vizualizare, exersarea aprinderii, practicarea volanului, practicarea pedalei, exersarea frânei de mână, exersarea cu vitezele manuale, exersarea ștergătoarelor de lumină, pornirea și tragerea pe dreapta
4-2. Exercițiul Subiect 2: este împărțit în locatia 1, locatia 2 și locatia pentru camion de transport
Antrenamentul 4-2-1 include: mers inapoi, parcare laterală, pornire pe rampă, conducere în curbe, viraj în unghi drept, simulare de tunel, antrenament individual alunecos pe ploaie și ceață. Antrenamentul pentru camion include: intoarcere in garaj, parcare laterală, obstacol continuu, pod unilateral, ușă cu limită de lățime, pornire în rampă, conducere în curbă, întoarcere în unghi drept, drum rulant, viraj îngust de drum, reglare simulată a drumului, eliminare simulată în caz de urgență, simulare de conducere în interior zile ploioase și de ceață, simulare de conducere pe drum alunecos, simulare de tunel, simulare a unui drum de munte continuu cu curbe ascuțite. Faceți clic pe examenul simulat de jos pentru a susține examenul
Meniul săgeată din partea dreaptă a interfeței de antrenament conține : Setări, comutare în perspectivă, selectare a elementelor de antrenament, lecție video, antrenament prin simulare și întoarcere.
4-3.Secțiunea 3 antrenament: inclusiv pregătirea la îmbarcare, pornirea, conducerea dreaptă, adăugarea sau reducerea vitezei, schimbarea benzii, mers drept la intersecție, virare la stânga la intersecție, virare la dreapta la intersecție, întâlnirea, depășirea, întoarcerea, oprirea , zona scoala, trecere de pietoni, statie de autobuz, practica iluminat. În partea de jos este simularea examenului.
Meniul săgeată din partea dreaptă a interfeței de antrenament conține : setări, comutare în perspectivă, selectare a elementului de antrenament și revenire.
5-1. Interfață de conducere: include meniul de sus și meniul din dreapta。
5-1-1. Meniul de mai sus conține:
Simulare timp [timp dezactivat, timp de simulare (simulare pentru 24 de ore în câteva minute), ora sistemului (anunțați ora sistemului ca timp de antrenament de simulare al software-ului)]. Bara de tragere orizontală de mai sus este timpul curent de simulare al software-ului. Tragerea poate modifica efectul de afișare a timpului al software-ului.
Selecția vremii (inclusiv cer senin, nor 1, nor 2, nor 3, nor 4, ceață, ploaie ușoară, ploaie abundentă, zăpadă ușoară, zăpadă abundentă, furtună) vremea se va schimba odată cu timpul de simulare, a obținut efectul real。
Calitatea imaginii cerului (inclusiv opțiunile ridicate, ridicate și scăzute)。
5-1-2. Meniul din dreapta conține: meniul săgeată din partea dreaptă a interfeței de antrenament include : Setări, comutare în perspectivă, selectare a elementului de antrenament și întoarcere
5-2. Conducerea pe timp de noapte: (inclusiv lumini in-situ, lumini de conducere, retur)
Meniul săgeată din partea dreaptă a interfeței de antrenament conține : setări, comutare în perspectivă, selectare a elementului de antrenament și revenire.
7-1. Setări hardware (setați parametrii hardware, faceți clic pe butonul stâng al mouse-ului la prima tastă de comandă rapidă, deveniți „Vă rugăm să introduceți”, apoi setați operația corespunzătoare.) Configurați complet faceți clic pe Salvare。
7-2.Setare software (setați parametrii software, setați fluxul de trafic, calitatea imaginii, echipamente hardware, afișare pe ecran, treapta de viteză, parametrii ambreiaj. Și alegeți transmisia manuală, transmisia automată, comutatorul centurii de siguranță, ecran unic și selecție cu trei ecrane )
Garanția producătorului : 1 an
Durata estimată de livrare : în circa 30-40 zile de la confirmarea plății.
Comanda minimă : 1 buc.
Pentru comenzi en-gros se oferă discount !
Observații:
1. pretul afișat cuprinde transport până în România, TVA, taxe vamale, taxe portuare.
2. pe teritoriul României, dacă se utilizează serviciile de transport al unei firme de curierat de la Constanța la destinatar, valoarea transportului și responsabilitatea pentru acesta sunt în sarcina cumpărătorului.
3. cantitatea trecută în stoc este o valoare minimă, pentru fluența comenzilor, dar nu se află în gestiunea distribuitorului, ci a producătorului !
S.C. ATLANTIS ONLINE TRADING S.R.L
Str. Jianu, Nr.2, Bl.1, Sc.1, Et.4, Ap.19
100540 Ploiești, județ Prahova, România
atlantis.online.trading@gmail.com
0726189256; 0721084618; 0722907209
Cod postal: 100540
Creat de sistem www.eshop-rapid.ro